Kwestie pozycjonowania i promocji firmy w Internecie - Pozycjonowanie stron

pozycjonowanie katowice

Usługi SEO

W ostatnim czasie coraz więcej osób zdaje sobie sprawę z tego, jak istotny dla skutecznej reklamy jest e-marketing. Nic dziwnego, że SEO jest coraz bardziej popularne nie tylko wśród osób, które chcą wypromować własną działalność gospodarczą, ale ta

Kwestie pozycjonowania i promocji firmy w Internecie - Pozycjonowanie stron pozycjonowanie katowice
kże wśród tych, którzy zajmują się marketingiem.

Powstaje coraz więcej firm informatycznych, które zajmują się takimi usługami, jak pozycjonowanie stron czy inne metody marketingu, które powstały dopiero w ostatnim czasie. Trzeba przyznać, że takimi nietypowymi i innowacyjnymi metodami możemy o wiele bardziej skutecznie dotrzeć do klientów niż korzystając z tradycyjnych metod reklamy. Warto więc korzystać z takich nowatorskich metod marketingowych.


Skrót SERP, co oznacza? Wikipedia odpowiada

SERP (Search Engine Results Page) ? strona internetowa wyświetlająca listę adresów znalezionych za pomocą wyszukiwarki internetowej; obejmuje ona strony znalezione automatycznie przez wyszukiwarkę i adresy wprowadzone do indeksu ręcznie oraz adresy pochodzące z bazy adresów opłacanych przez ogłoszeniodawców.

Adresy te są wyświetlane w pewnej kolejności, jako pierwsze od góry strony podawane są te, które uznane są przez wyszukiwarkę za najbardziej odpowiednie dla zapytania.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/SERP


Definicja PageRank

PageRank ? metoda nadawania indeksowanym stronom internetowym określonej wartości liczbowej, oznaczającej ich jakość.

Algorytm PageRank jest wykorzystywany przez popularną wyszukiwarkę internetową Google. Został opracowany przez założycieli przedsiębiorstwa Google Larry?ego Page?a i Sergeya Brina podczas ich studiów na Uniwersytecie Stanforda w 1998 roku. Nazwa algorytmu pochodzi nie od angielskiego wyrazu określającego stronę (ang. page), lecz od nazwiska twórcy, czyli Larry?ego Page?a. Wynik PageRank był pokazywany jest jako jedna z opcji dostępnych w pasku narzędziowym Google, sprawdzać można było go również w wielu serwisach niezależnych. PageRank wycofano powoli, w 2009 roku informację o algorytmie usunięto z Google Webmaster Tools (obecne Google Search Console). Wartość PageRank ostatnio aktualizowano w lutym 2013 roku. W 2016 roku Google całkowicie usunęło narzędzie Google PageRank z wyszukiwarki.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/PageRank